Waarom (g)één vol glas?

Bij sommige mensen is het glas altijd leeg, vol, halfvol, of halfleeg. Laten we ons eens concentreren op “half” leeg. Wanneer een glas half leeg is, dus ook halfvol, weten we in ieder geval dat er géén “lek” is, logisch toch?! Anders hadden we een leeg glas.

Een andere metafoor;
Een half leeg zwembad. Daar kunt u wel mooi in drijven, rustig op uw rug. Alles in zen of flow, hoe u het wilt laten bezinken. De situatie, welke dan ook, beoordelen. Filosoferen, dromen, nadenken om te komen tot durven en doen. Nadenken over de vraag of u überhaupt een voller glas of zwembad wilt hebben.

Wat u ook doet, het lekt niet weg, de groei en ontwikkeling komt vanzelf. Zullen we de business eens samen van die kant bekijken?

Köhlerdeboer heeft de tools, expertise en ervaring om samen de business te laten groeien. En heel belangrijk, wij weten ook wat genoeg is. Anders loopt het zwembad of glas over en dat wil je ook weer niet.